Städning.

Nu är jag äntligen klar med städningen på rummet. Det såg verkligen ut som värsta grisstian... Har dessutom fått en SVINDYR kattsand som luktar gott. Fast... Det tycker inte Tequila. Sjukt nöjd med mig själv att jag gjort nått.

Nu sitter jag och väntar på Pizza. Ska bli gott! Jag tog som vanligt en med banan, ananas, skinka och räkor. MUMS!

Skola imorn... Ska blir skönt att få komma till stallet. Men ändå jobbigt, eftersom att det är lite krävande och det har nyss varit lov. Men blir kul att träffa Rebecca igen! Ska bli Cavaletti och Hoppning den här veckan.
Hemma blir det antagligen inte mycket eftersom jag komer hem när det är kolsvart ute. Hatar det! Fast då kan jag sitta och mysa istället. Titta film och vara allmänt lat... Vill inte! Vill ut och träna dom!...

Kommentera här: