FML!!!

Nu e jag fan inte värd ett jävla skit... Man gör inte så som jag gjort. Så fucking jävla elak kan man inte vara. Hur i helvete ska jag kunna förlåta mig själv nu? Universums kallaste istapp! Den vassastr klon som bara river o sliter sönder. Den här gången kändes det riktigt, o jag förstör det... Tyvärr tar jag på mig så sjukt mycket av det hela fast jag vet att det e båda parternas fel. Jag funkar så... Medlidande e min specialitet! Kan verkligen inte låta bli att känna så, o då tar jag även på mig en stor skuld fast jag inte ens skulle ha nått med det att göra. Kommer aldrig mer kunna lita på mig själv. Den tilliten e helt bortblåst! Även om det e så här hoppas jag att ni förlåter mig... Vet att jag inte e värd detta liv. Det e inte så långt kvar av det tack o lov!



Ellinor

Kommentera här: