Det lättade lite nu från mina axlar..

Nu är jag äntligen klar med två uppgifter. Den ena har legat ett tag och tyngt ner mig. Men nu är den klar. Nu återstår bara religon, matte och prodjektarbetet. Religonen får jagta tag i när jag känner att det finns motivation till det, samma gäller matten. Prodjektarbetet ska jag ta tag i imorn på lektionen. Hoppas att det inte är allför svårt att få ihop det med tanke på att det ska in snart!
På tal om imorn så kommer det bli en lång dag för mig! Ska först till skolan och göra llite nytta där. Ska även gå på debatten och lyssna på om det kommer upp något intressant. Förra gången kunde jag knappt slitas därifrån för att det var så intressant!
Efter det ska jag åka och skritta en häst för att komma igång lite efter alla hemska veckor utan motion. Sedan är det bara några timmar på stallet kvar med Annika och träna lite fackspråk när hon har lektioner. Det är meningen att jag ska vara igång från nio på morgon till tio på kvällen, men vi får se hur länge jag orkar. Min tanke var att samla in uppgifter på skolan imorn för att kunna vila på fredagen. Hoppas att allt går som tänkt!
Nu ska jag hoppa ner i sängen och få min sömn jag behöver tills imorn. Hoppas alla har haft en bra dag!
God natt på er!
 
 
 
 
 
Ellinor
 

Kommentera här: