Efter en välfylld dag!

Kan inte riktigt fatta att jag gav mig in på det här!? Efter nästan två månader av i princip bara vila, så tar jag på mig en sån här dag. Denna dag har jag varit i skolan, åkt och ridit en häst, varit i stallet ca åtta timmar och gått runt med barn på lektion, utrustat lektionshästarna, byggt lite hoppbana och lärt in lite rörelsemekanik. Detta resulterade i en otroligt skakig och pulshöjd Ella. Trodde att jag skulle svimma en vända när jag var inne på banan. När jag väl kom hem var det bara att sätta sig ner och ta det lugnt ett tag. Jag tror nog att det är bäst att prioritera det som verkligen är nödvändigt före allt annat. Annars är jag rädd att jag ligger igen, vilket jag varken har tid, ork eller lust till.
 
Efter en stunds vila så gick jag över till Thomas för att spendera lite tid där och hämta min hylla. Då har han varit så snäll och köpt en ny åt mig iställe. Tack så hemskt mycket! Så nu får jag sakna mina repor...;)
Nu är jag däremot redo att sova två veckor eller något liknande! Mitt huvud och min kropp vill inte riktigt som jag vill, och jag tolkar det som att den behöver vila. Så efter lite nyttig frukt så ska jag ta och dejta sängen!
 
 
Ellinor

Kommentera här: