Min helg

Den här helgen har varit lugn men inte tråkig. Jag började den med en promenad igår som var riktigt uppfriskande. Sen fick vi för oss att åka till ÖB i Söderhamn. Där hittade vi både det ena och det andra. Efter det tog vi oss en sväng i centrum där och tittade in nya H&M, där vi också hittade lite roliga saker. Tyvärr så vart jag lite snål och lät bli att köpa en fin stickad tröja.
 När vi kom tillbaka så fick jag i uppdrag att åka en sväng till Gävle och tillbaka, vilket vart en mysig resa för mig och min syster då vi fick mycket sagt. Det är så skönt att ha någon att prata med ibland!
När vi var tillbaka så tog vi en sväng till Alfta och umgicks med våra vänner där. Tänk va bra jag mår med dom!
Det vart en intressant kväll på många sätt!
 
Idag började jag även denna dag med en svettig promenad. Hundarna har inte varit så trötta på länge! Sedan vart det att hämta mamma och göra mat. Teven och en till promenad tog sedan min uppmärksamhet för resten av kvällen!
 
Till veckan nu blir det massa jobb och klirr i kassan!
 
 
 
Ellinor

Kommentera här: