Well, why not???

Jag har tänkt lite på det där med att vara skådespelare. För om man tittar på en "Behind the scenes" video, så ser det ut som att dom har riktigt kul! Det gör att jag skulle vilja pröva på det yrket. Men tyvärr så kommer även dessa tråkiga delar också utanför jobbet. All klarar inte av uppmärksamheten och pressen, vilket jag förstår!
Jag skulle nog inte kunna tänka mig ett liv utan något som helst privatliv. Jag menar... jag skulle vilja kunna gå naken hemma utan att fundera på om det står någon paparazzi utanför fönstret eller ute på gatan med värsta zoomen på kameran. Det måste kännas så fruktansvärt instängt att inte kunna gå på stan som en helt vanlig person.
I början är dte säkert skitkul med all uppmärksamhet och så, men sen då? Vi får ju vara med om en och annan överdos mm lite nu och då från kända personer. Det är tråkigt att det ska behöva bli så.
 
 
Bortifrån detta så skulle jag fortfarande vilja pröva på yrket!
 
 
 
 
Ellinor

Kommentera här: