Kvalitetstid, lika viktigt som mat och vatten

Efter att ha varit och plockat mer blåbär så kunde vi sätta oss med våran mor och äta god middag som hon lagat. Vi kom fram till att det som kostat något i denna maträtt var saltet och grädden. Hur bra är inte det!? Så är det när man odlar eget och föder upp egna djur.
Vi plockade också ihop det torkade älggräset i burkar för att få plats med svartavinbärsbladen som också ska få torka och bli te. Jag är väldigt förväntansfull över hur det kommer smaka!
 
Det sista jag gjorde nu på kvällen var att spraya lite krukor som jag tycker var lite tråkiga. Nu har dom en fin pärlemorfärg och är mycket finare där dom står!
Lite kvalitetstid med min katt är precis vad jag behöver nu innan sängen kallar! Hoppas ni har haft en bra dag idag.
 
 
 
 
 
 
Ellinor
1 Louise - vitmossa:

skriven

Härligt:)

Svar: Det är det! :)
Ellinor (Ella) Netsö

2 Tilda:

skriven

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack! :)
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: