Många mil i bil

God kväll!
 
Idag har det varit mycket på schemat. Bara för en timme sedan kunde jag sätta mig ner och andas ut ordentligt. Vid nio i morse så åkte vi till Bromma istället för till Eskilstuna för att titta på bil. Tur var väl det! För där hittade jag en bil som blev perfekt, i en perfekt prisklass. Efter vägarbeten här och där och massor med bilar så begav vi oss till Västerås för att äta. Pinsamt nog så fick jag en tutning på mig när jag försökte klämma mig in mellan min andra bil som min far och hans fruga satt i, och en annan. Förlåt! Men jag visste inte var jag skulle och ville verkligen inte tappa bort dom. Usch va dåligt jag mår över det så här i efterhand. Jag vet själv vad jag tycker om människor som gör så där. Men men! Man lär sig av sina misstag.
Nu har jag i alla fall min Passat här hemma och har precis tvätta min Audi. Kvällen består nu av jordgubbar, yoghurt och te. Hoppas ni har haft en bra dag i det fina vädret!
 
 
 
 
Trevlig kväll!
 
Ellinor
1 Malin:

skriven

Vad skönt att få tag på en bra bil

Svar: Det var det! Nu är jag nöjd! :)
Ellinor (Ella) Netsö

2 Sarah:

skriven

Najs att du hitta en perfekt bil :)

Svar: Ja det var det verkligen! :)
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: