Upplandsguld!

God förmiddag!
 
Igår ville inte internet fungera som det ska, så jag gör gårdagens inlägg idag.
Efter att ha fixat och trixat hemma igår så hemmet klarar sig själv i några dagar så satte jag och min syster oss i bilen för att åka ner till våran far. Vi gjorde ett stopp i Valbo för att kika lite på IKEA där jag kom ut med endast värmeljus. Plånboken tackar mig för det!
Vi åkte vidare till en kompis till min syster och fikade, vilket var jättemysigt! Tänk om jag själv kunde ha kvinnliga vänner att åka och fika hos bara så där! Min vän situation får jag skylla mig själv över... Väl framme hos far så åkte vi direkt till affären och handlade in saker till tacos. Mums! Kvällen slutade jag med att ta en promenad med systers hund och gick på guld igen! Tur att jag hade en stor tröja på mig, för det hade inte fått plats i mitt linne. Nu ska jag och min andra mor ut i skogen och leta mer guld och blåbär! Önska oss lycka till!
 
 
 
 
 
 
Ha en bra dag!
 
Ellinor
 

Kommentera här: