Värme som håller i sig

God morgon!
 
Idag är jag uppe med tuppen för att åka iväg på ett litet äventyr! Vi har några mil att åka, men jag hoppas att det är värt det! Vi ska nämligen iväg och slösa massor med pengar. Eller ja, man kan ju se det som en investering också.
 
För övrigt så hoppas jag att Ni överlever där ute i värmen. Man hinner ju inte vänja sig vid värmen när den kommer, vilket gör att dom flesta ligger halvdöda någonstans långt in i skuggan. Mest synd tycker jag om djuren. Speciellt dessa djur som står utan skugga och ibland även vatten. Det vore verkligen vara lag på att ha skugga i hagarna!
Slänger med en bild jag tog här om kvällen när det var så otroligt vackert ute!
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra dag!
 
Ellinor
 
1 afrobelle.blogg.se:

skriven

Wow supervackert :)

Svar: Tack så mycket! :)
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: