Allt för unga

God kväll!
När vi var på kyrkogården igår så gick vi runt på hela och tittade lite på gravstenar och årtal. Det var läskigt många som gått bort i ung ålder. Allt mellan 1 till 101 år. Jag var väldigt lugn när jag gick där och kände plötsligt hur alla hårstråna på kroppen reste sig. Känslorna som kom var otroligt blandade. Jag kände mig ledsen, glad, arg, förtvivlad, förvirrad, vilsen, lycklig och väldigt tom. Om jag inte tar helt fel så var det nog mycket aktivitet där just då. Med tanke på att jag var lugn och inte stressad så kände jag det starkt. Tänk om man kunde få vägleda denna aktivitet till något bättre och lugnare.
Vi tände lite ljus för våra bortgångna vid minneslunden som var otroligt vacker.
 
Vad jag gjort idag tänker jag ta imorgon. För nu ska jag sova. God natt!
 
 
 
 
 
Ellinor
1 riitta:

skriven

Fint!

Svar: Tack! :)
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: