Flera mil på väg

Åkte till min far och Anette i måndags när jag slutat jobba. Sista milen kändes det som om jag skulle kunna somna hela tiden. Jäklar vad trött jag vart!
Igår åkte vi tidigt och lämnade Anette på sjukhuset i Enköping. Under tiden hon var där så äkte vi till Västerås och tittade på lite roligt där. Jag hittade min drömsäng... Den kostade bara så där ca 20 000, men det är den värd! Sängstommen var i svart skinn med diamanter. I priset tillkom även två sängbord, ett sminkbord och en stol i samma stil. Jag är helt kär. Min far var bara tvungen att ta mig in i den butiken!
Idag ska vi in till Uppsala och hälsa på min farmor. Det går en månad emellan gångerna. Men det är lite svårt att komma oftare när jag har en hel del mil dit. Tänkte att jag skulle gått in på ett konditori och köpt något gott som vi kan fika på. Orkar och hinner tyvärr inte göra något själv idag.
 
 
 
 
 
Ellinor
1 Josefin Nilsson:

skriven

Åh vad fina bilder! :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Ellinor (Ella) Netsö

2 Emelie:

skriven

Åh, vad fint! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: