Lite blommor kan göra mycket

Varje gång jag går in och ut nu så blir jag så glad att det känns ända in i själen! Att ha fint runt omkring mig är väldigt viktigt. Ordning och reda, då mår jag bra.
 
Jag börjar också känna att jag vill göra något mer här i livet. Jag älskar mitt jobb, men det känns inte som om det är vad jag ska göra resten av livet. Så kanske att mitt liv kommer förändras efter onsdagen som kommer. Hoppas på det bästa!
 
 
 
Ellinor
 
1 Hanna:

skriven

Hej! Jag hittade din blogg via en kommentar på en annan blogg jag följer.
Du har en fin blogg, det lilla jag sett! Och vilka fantastiska bilder! Är det du som tar dem? Du har verkligen talang:)
/Hanna

Svar: Hej!Men tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir! Ja det är jag som tar dom. Älskar att fota men har oftast för lite tid till det ;)

Ellinor
Ellinor (Ella) Netsö

2 Anna Sofia:

skriven

Vad fint :D Nu påminde du mig om att jag egentligen skulle ha köpt ljung för att plantera vid ytterdörren idag! haha

Svar: Tack! Vilken tur att du tittade in på min sida då ;)
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: