En dag i Uppsala

Nu är vi äntligen hemkomna från Uppsala. Vi började med att hälsa på farmor. Där satt vi en bra stund och pratade om hur det är nu för tiden. Hon vart jätteglad för det jag tog med till henne också.
Efteråt så åkte vi till IKEA och handlade in lite ljus och nödvändigheter till julbaket. Vi hittade ett par ljus som luktade jättegott och passar perfekt till hösten. Inne på OCAY så hittade jag precis vad jag letade efter! Det var till min lycka 30% rabatt på dom med! Ni vet såna här söta små presentpåsar i vanlig pappersfärg. Jag tog två olika storlekar och snodde även med mig ett par vita. Hampasnöre låg också på listan. Först hittade jag ett grovt på rean, men tog det tynnre som kommer vara mycket lättare att arbeta med. Så nu är jag mer än nöjd!
 
 
 
 
 
 
Ellinor

Kommentera här: