Lika lugn dag idag.

Har haft en jäkla jobbig period där jag är så fruktansvärt trött! Har svårt att somna på kvällen och ligger vaken gärna fram till tolv, om inte längre än då. Sedan på morgonen kommer jag inte upp förens tidigast halv tio om jag har tur. Under resten av dagen är jag seg som tuggummi och får nästan ingenting gjort. Detta är ett stort problem när man vill vara en pigg morgonmänniska. Hur ska jag ta mig ur det?
Att få vakna tidigt på morgonen innan alla andra och höra fåglarnas kvitter till en kopp te och lite frukost innan man börjar dona med brödbakning eller safttillverkning är det bästa som finns! Jag önskar att John Blund kunde hjälpa mig bättre än vad han gör. Men jag får nog jobba på det själv.
 
Bilder från någon vecka sedan när vi hade en fantastisk kväll.
 
 
 

Tog mig ett glas vin idag också i värmen. Kan rekommendera det här!
 
 
Även den här kvällen bjöd på fin sol.
 
 
 
 
 
 
 
God natt och sov gott!
 
Ellinor
 

Kommentera här: