Påskveckans första dag

God förmiddag!
 
Nu har jag äntligen gjort klart i stallet för ikväll! Passade även på att ta in min häst och "behandlade" hovarna på henne då hon har lamellröta... Baksidan med att ha häst! Det är inte bara om man säger så. Så klart så skulle min mors häst också tränga sig ut ur hagen och springa runt så min häst drog fram araben i sig. Tack och lov så var jag lugn idag så jag kunde hantera detta med det lugnet.
 
På tal om något helt annat så är det nu påskvecka. Ensam hemma på min lediga dag tänker jag inte göra allt för mycket idag. Tror jag i alla fall, med tanke på att jag har en förmåga att få för mig något och sprätta upp från platsen jag sitter på.
Jag har köpt påskliljor och placerat ut i Höganäs krukor. Väldigt fint och alldeles i min smak. Nu väntar bara påskriset!
 
 
 
Ha en bra måndag!
 
Ellinor
 

Kommentera här: