Höstkänsla

Att få gå upp tidigt på morgonen och börja med en frukost framför brasan är guld värt. Jag önskar att fler verkligen kunde njuta av stunderna och nuet. Ingen stress och inga måsten. Bara massor av vilja!
Efter att jag ätit frukost så gick jag ut i stallet och började med att verka min häst innan jag släppte ut allihopa. När jag ändå var där inne så passade jag på att göra klart i stallet så att det bara är att ta in hästarna ikväll. Duschen ropade efter mig när jag kom in.
Då jag plockat äpplen igår så var det dags att ta hand om dom idag. Riktigt goda saffransäpplen med whisky blev det! Förut har jag gjort whiskyäpplen, men nu stoppade jag i saffran och kanel också. Har vi tur så kommer dom smaka underbart till jul! Det var nästan så jag fick lite julkänsla när jag kände lukten på saffran och kanelen! Den klassiska musiken jag lyssnar på gjorde inte saken bättre heller! Haha... Nu är jag snart redo för vinter och snö!
 
 
 
 
Ellinor
1 Anonym:

skriven

😍😍😍😍

Svar: :D
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: