Hösten är här

Det bara regnar och regnar just nu. Emellanåt så blåser det rejält också. Nu har det tack och lov börjat lätta upp lite. Brasan värmer fint från kakelugnen och mitt sug efter ostmacka med varm choklad en mörk kväll blir större.
Att få stå och göra godis som sedan fyller alla munnar i min familj, samt vänner och grannar, längtar jag också till! Tänk när julen närmar sig och man får göra något nästan varje dag!
 
Jag måste nog åka och införskaffa lite ingredienser...
 
 
 
 
 
 
 
Ellinor
 
1 Anna Laula:

skriven

SV; Jag bor i Lycksele :)

Vilken härlig blogg du har!

Svar: Okej! :)
Tack så mycket! :)
Ellinor (Ella) Netsö

2 coffeeandcupcake.blogg.se:

skriven

Så fin bild :)
Hoppas du får en trevlig helg :)

Svar: Tack!Hoppas du med har en bra helg!:)
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: