Efter en mysig helg hos pappa!

Nu sitter jag på tåget på väg hem från pappa. Har haft en otroligt mysig helg o den behövdes verkligen! Var mer nödvändigt än jag trodde att åka hemifrån ett tag.

I torsdags började jag med att åka ner till Uppsala med Sandra o Alexandra. När vi kom hem till Lindsbro så klädde vi om o stack ut för att rida. Överlycklig vart jag när jag fick rida friesern som står där. Vilka steg!! Värst var att det var så mörkt att jag inte hittade balansen... Men men!
På fredagen så Nu sitter jag på tåget på väg hem från pappa. Har haft en otroligt mysig helg o den behövdes verkligen! Var mer nödvändigt än jag trodde att åka hemifrån ett tag.

I torsdags började jag med att åka ner till Uppsala med Sandra o Alexandra. När vi kom hem till Lindsbro så klädde vi om o stack ut för att rida. Överlycklig vart jag när jag fick rida friesern som står där. Vilka steg!! Värst var att det var så mörkt att jag inte hittade balansen... Men men!
På fredagen så tog pappa,jag o Ida oss en sväng till Gävle för att handla lite. Sen bestod resten av kvällen av mys framför teven.
Igår tog pappa,jag o Ida oss en sväng till Gävle för att handla lite. Sen besto Nu sitter jag på tåget på väg hem från pappa. Har haft en otroligt mysig helg o den behövdes verkligen! Var mer nödvändigt än jag trodde att åka hemifrån ett tag.

I torsdags började jag med att åka ner till Uppsala med Sandra o Alexandra. När vi kom hem till Lindsbro så klädde vi om o stack ut för att rida. Överlycklig vart jag när jag fick rida friesern som står där. Vilka steg!! Värst var att det var så mörkt att jag inte hittade balansen... Men men!
På fredagen så började jag med att ta en tur till Solrosens julmarknad med Anette för att ta en titt. Där hittade jag lite fina krukor såhär till jul, men var för snål just då. Sedan tog jag, pappa o Ida oss en sväng till Gävle för att handla lite. Resten av kvällen bestod av mys framför teven.
Igår fick Ida o jag för oss att göra lite julpyssel. En adventsstjärna blev det! Efter det blev det lussekattsbakning! Hur gott som helst.

Men nu e jag som sagt på väg hem till verkligheten igen. O nu ser jag frost genom rutan! Längtar efter snön nu faktiskt!



Ellinor

Kommentera här: