Någon gång så

Jag vill också ha en att komma hem till. En att mysa med framför en film.
Men det kommer inte hända så länge jag inte hittar någon som jag känner att jag kan lita på. Det är faktiskt riktigt jobbigt. Antingen så är han underbar men visar sig ljuga och gå bakom ryggen på en hela tiden, eller så är han underbar och en player.
Det gör även att jag inte vågar ta ett steg fram ifall att personen är sån. Jag vill inte bli sårad och inte heller blottad. Idag så får man täcka sig själv. Det finns ingen som står där och vaktar din rygg.
Men någon gång så kommer jag förhoppningsvis hitta någon som ser mig för den jag är och tycker om det.
 
 
 
 
 
Ellinor
1 Anonym:

skriven

Du är fin. Skaffa tjej ist!

Svar: Tack! Tyvärr är jag inte lagd åt det hållet!:)
Ett av alla liv!

Kommentera här: