Efterlängtad energi funnen!

Vaknade imorse utvilad och full med energi! Detta har jag väntat på några dagar nu. Det går verkligen inte att förvänta sig att man ska vara ett energiknippe första dagen ledigt. Inte andra dagen heller kan jag tala om! Men nu den tredje sista lediga dagen, då minsann kommer energin tillbaka!
Så idag har jag och min mor mockat i hagen där det såg ut som ett h*lv*t*! Hästarna tyckte även om att vi var där och pysslade. Det är så fruktansvärt halt ute på gårdsplanen så vi inte vågat ta ut någon av dom för att hantera dom. Dom gånger vi vågar riskera livet där ute per dag går att räkna på en hand!
Jag har även bakat fröbröd idag så att det finns till frukosten! Detta bröd är både mjölk och glutenfritt! Mycket mättande är det också. Med lite Bregott på är det farligt gott!
 
 
 
 
 
 
Ha en bra kväll!
Ellinor
 
 
 

Kommentera här: