Min fredag!

Min fredag bestod av att jag vaknade vid sju och gick ut med Rexy. Sedan åt jag frukost och bla bla bla... Satte mig i fotöljen för att titta fb mm. Detta gör att jag totalslocknar. Efter alldeles för lång tid så vaknar jag och märker att det är för sent att åka till skolan. Skulle hinna med ca en kvart av den sista lektionen... Jag suckar och tar tag i täcket jag hade virat in mig i för att gå och lägga mig i sängen istället. Då ser jag att även syrran har slocknat. Va duktiga vi är! Rexy och jag somnar i alla fall i sängen och vaknar nån timma senare.
Alek och jag tog oss en sväng med mamma in till Bollnäs där vi tittade lite på stallet där det pågår SM i ponnyhoppning.
 
Slöa som vi var så hamnade vi framför film. Senare på kvällen ringer Rodny och tycker vi ska komma in och fira Tony. Efter lite upppiffning så beger vi oss dit. Vi lämnade även tillbaka Rexy som blev jätteglad att se sin husse. Tyvärr så hade Tony redan deckat... Stackarn! Vi fortsatte ner på stan där vi träffade Migell och Elein. Med dom umgicks vi några timmar.
När dom skulle bege sig till Cielo så förljde vi dom dit, där jag träffade en hel del människor som jag kände igen. Min Hanna som inte var helt nykter träffade jag med.
Vi stod där och pratade en stund innan vi drog oss mot bilen. Då kommer ingen annan än självaste Björn bakifrån och överraskar oss! Haha.. Inte helt nykter han heller! Snäll som jag är så skjutasde jag honom till Max där fyllekäket väntade.
Sedan kunde vi verkligen åka hem och dejta våra sängar!
 
 
 
 
Ellinor

Kommentera här: