Massor med blåbär igen!

Vad otroligt gott det är med blåbär! När syster och jag var upp på berget och skulle plocka, så hittade vi enorma bär. Det gick väldigt fort att få ihop lite granna. Jag tror att vi kom hem med åtminstone fem liter. Kan ha varit mer!
Hundarna var väldigt tacksamma att dom fick komma med ut och springa lite. Jag tycker även att det är tryggt att ha med dom i skogen då det finns både djur och människor som man inte alltid vill ha in på sig.
Älskar det här bäråret!
 
Nu ska jag ta och titta på Sommar med Ernst eftersom att jag missade det i torsdags, då jag var på Classic Car Week. Hoppas på lite mer inspiration från honom till vår tänkta skördefest uppe på logen!
 
 
 
 
 
 
Ellinor
1 Ida - foto & häst:

skriven

Åh gud så gott! :D

Svar: Och riktigt nyttigt! :D
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: