Auktion!

Nu är vi hemma efter sex timmar på benen. Min svank började ge upp på slutet och somnade av. Fötterna har klarat sig mycket bättre! Jag har dessutom äntligen fått ätit och väntar nu på att kroppen ska börja ta upp det. Men vad gör man inte för att kunna få saker till vrakpris!? Mat kan vänta!
Jag kom i alla fall hem med fem stycken stora mjölkkannor. Jättenöjd tjej sitter här! Det priset jag fick alla för, kan man i vanliga fall få en för. Mycket annat fanns också till bra priser som jag vore ha budat mer på. Men med tanke på att jag inte visste om jag skulle vinna budet på jordfräsen så gjorde jag inte det. Synd nog! Den gick tyvärr upp i lite för högt pris.
Nu har mitt intresse för auktioner väckts kan jag lova! Det var ju riktigt kul! Måste nästan titta om det finns några fler närmare hemmet i Norrland.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ellinor
1 Helenas Söta:

skriven

Gamla mjölkkrukor är riktigt charmigt.

Svar: Ja det är det verkligen! :)
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: