Regn och skogsguld!

Hallå!
 
Idag har det väl i alla fall varit ett riktigt tråkigt väder?! Men det stoppade inte mig. För idag har jag bakat massor med bröd och slängt i frysen. Fyra timmar tog det! Det vart tre olika sorter med massa gott i. Nu ska det förhoppningsvis räcka ett tag framöver! Inget är väl bättre än hembakat bröd?
När det började regna/ hagla så tog jag tag i kameran och sprang ut för att ta lite kort på bergen. Det är så synd att man inte kan få med det man ser med ögat i bild. För tänk vad vackert det är här många gånger. Vi bor otroligt vackert med solen som når in på kvällen också.
 
Annars så har mor och jag köpt virke till hönshuset som nu ska byggas och målas. Jag är tyvärr inte ett dugg peppad till det, men det är väl bara att "ta tjuren vid hornen" som jag säger till alla andra när det tar emot! För jag vill ändå ha höns!
På kvällen nu så slängde vi in hundarna i bilen och åkte ut i skogen. Där hittade vi massor med kantareller! Jag tror nog att det är ett kantarellår i år med tanke på alla som lägger ut att dom hittat mängder med dessa små söta saker. Hoppas på mer!
 
 
 
Bildbomb, eftersom att jag inte kunde bestämma mig för vilka jag skulle lägga ut.
 
 
 
 
 
 
 
Kantareller!
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fortsatt bra kväll!
Ellinor
1 Pernilla:

skriven

Wow, vilka fina bilder!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: