Pumpapaj med grädde

God kväll!
 
Idag har det varit lite saker på gång. Jag började dagen med att åka till Waynes med syster och fika. Sedan handlade jag lite nödvändiga saker på Willys. Raka vägen hem och gjorde broccolisoppa och även en pumpapaj som jag ska snaska på inför ett program med "Hela Sverige Bakar". Mormor har också kommit hit för att vara här under helgen. Dessa dagar ska vi fördriva i form av att stöpa ljus och göra korv. Typiskt nog så ska jag åka till tandläkaren imorgon på morgonen.
 
 
 
 
Ellinor
1 JUNITJEJ:

skriven

Så gott det ser ut!

Svar: Det var otroligt gott också! :)
Ellinor (Ella) Netsö

2 Jasmine:

skriven

Jag minns att min mamma gjorde pumpapaj för några år sedan. Pumpapaj var något jag blev förtjust i och gärna äter igen.
Kram

Svar: Det är en av dom godaste desserterna jag vet! :) Inte helt svårt att göra heller! :)
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: