Att vara kreativ

Det är inte så lätt alla dagar att komma igång att göra någonting. Men på senaste tiden så har jag ändå fått mer gjort på en dag än vad jag fick gjort på en vecka för två månader sen. Det gäller verkligen att ta sig för att göra åtminstone någonting litet. Det är då man kommer igång sen. Fast idag har jag gjort precis tvärtom.
Morgonen började med frukost framför Nyhetsmorgon. Sen gick jag ut i stallet för att ta ut hästar och göra klart det tills kvällen. Fåren fick mat och lite rensning i trädgården vart gjort. Jag tog mig äntligen an och hackade upp purjolöken som legat på min bänk i ett dygn nu och slängde in det i frysen. Nu väntar bara squashen som jag gjort iordning på att få lite lag över sig. I år blir det inlagd squash istället för gurka.
 
Okej... Jag har nog faktiskt fått lite gjort idag också! Efter lite tid med katten och lite mat i magen så ska jag sen åka och jobba! Ha en bra kväll allihopa!
 
 
 
 
Ellinor

Kommentera här: