Skördning i grönsakslandet

Nu har vi äntligen fått satt oss ner och ätit. Skräphögen är borta, vi har sågat ved som jag fyllde på med inne hos mig, nästan all kål är nere i matkällaren och vi har fyllt lådorna i kylskåpet med potatis. Det enda som är kvar nu är att ta in hästarna för natten. Sedan kan vi mysa ner oss framför teven med en kopp te, en filt och massor med ljus runt oss!
 
 
 
 
Ellinor
1 marina:

skriven

Kom nyss över din blogg och jag älskar den! Har gått genom varje inlägg tillbaka till juni eller juli! Sparat bloggen med så att jag inte missar något fall att jag inte skulle komma ihåg din bloggadress. :)

Svar: Men va glad jag blir när jag läser vad du skrivit! Tack så hemskt mycket! Det är så roligt när det man gör uppskattas av andra! Jag var in och kikade på din blogg med så klart! Vad otroligt duktig du är! Jag blir bra avis! Kramar Ellinor
Ellinor (Ella) Netsö

Kommentera här: